Plagiarism in Indiatimes

IN Media Practice | 16/04/2002
The people who have actually worked hard to put together the Dvaita FAQ are quite displeased at the Times of India`s chicanery

The people who have actually worked hard to put together the Dvaita FAQ are quite displeased at the Times of India`s chicanery, and the newspaper`s moral turpitude rightly gives rise to questions about their journalistic competence as well. The Times of India owes the Dvaita community, as well as their own readers, an honest and unconditional apology as well as a promise to improve its behavior in future.

Regards,

Shrisha Rao
http://www.dvaita.org
http://www.dvaita.net

We reproduce the two versions below

 

Subscribe To The Newsletter
Around 1300 newspapers have benefitted from full page colour insertions by The Ministry of Information and Broadcasting  commemorating former prime minister Atal Bihari Vajpayee.  Some also got a full page insertion from the govt of Rajasthan. DAVP also worked to ensure that the blog the PM had penned got published, reaching out to some 125 newspapers late in the evening. Most of them obliged.               
Doordarshan News did not adhere to Prasar Bharati's existing police guidelines of not covering political party functions live on August 15 this year, reportsThe Print.  It telecast live BJP president Amit Shah's efforts to unfurl the national flag at the BJP headquarters. Unfortunately for Mr Shah DD only succeeded in telecasting to the world his gaffe in pulling at the wrong rope which made the flag fall to the ground before it was unfurled, reports the website.      
 
View More
Announcement