Hathaway switches off Times channels

IN Media Watch Briefs | 13/01/2018

Television Post reports that the MSO Hathaway has switched  off the Times Network owned channels from its platform for non-payment of outstanding dues.  Hathaway had apparently been running scrolls informing subscribers about the impending switch-off. Hathaway and Times had signed a one year fixed fee deal which Times Network wanted revisited, though the contract runs till March.                

Subscribe To The Newsletter

Of all the resignations announced on Twitter, this one was the most curious: Nitin Sethi, deputy editor of the website Scroll.in,  announcing his resignation today, added a link to the last story he filed on the Adani Mundra port, setting off intense speculation in media circles that the Adanis were behind his exit. No one's talking as yet but with jittery media folk facing censorship from within and without, their antennae are quivering in curious anticipation.                      

Times Now's daily harangue against the Congress Party got fresh grist with Karnataka's Congress government declaring Lingayats as a separate religion. Anchor Rahul Shivshankar took personal credit for his channel not having been taken in by Rahul Gandhi's speech at the Congress plenary on Saturday claiming that the Congress would unify the country. A poll was duly presented:What do you think about the Congress? Unites India: 25 percent.  Divides India: 75 percent. Now there's a channel the BJP can always count on.                     

View More