Adanis sue The Wire

IN Media Watch Briefs | 05/01/2018
The Adani group has filed a Rs 100 crore civil defamation suit against The Wire for an analysis published on November 11, 2017 which asked if it made economic sense for the state-owned  Indian Oil Corporation and Gail India to pick up stakes in the Adani group-promoted LNG terminals in Odisha and Gujarat. While the facts of the story were reported by other papers, the website quoted an expert asking how a  PSU could justify such a big stake  in a   private sector company which was already highly leveraged with the banks.  The story also said that the  Adanis' outstanding debt was the highest for any corporate group in the country.                                      
Subscribe To The Newsletter
Doordarshan News did not adhere to Prasar Bharati's existing police guidelines of not covering political party functions live on August 15 this year, reportsThe Print.  It telecast live BJP president Amit Shah's efforts to unfurl the national flag at the BJP headquarters. Unfortunately for Mr Shah DD only succeeded in telecasting to the world his gaffe in pulling at the wrong rope which made the flag fall to the ground before it was unfurled, reports the website.      
 

Former journalist and AAP politician Ashutosh's resignation from his party announced on Twitter on August 15 is followed by another tweet: "To media friends. Please respect my privacy. I won’t be giving any bite of any kind. Please cooperate." His resignation he says is "purely from a very very personal reason."                     

View More
Announcement